Winkelmand
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Klantenservice

Omdat Spac Sport beseft dat service ná de aankoop minstens zo belangrijk is als tijdens de aankoop, doen wij er alles aan om deze service ook daadwerkelijk te bieden. Spac Sport is een bedrijf met twee vestigingen wat naast een uitgebreid assortiment er voor zorgt dat de service en garantie uniek zijn. Spac Sport kan in veel gevallen eventuele garantieaanspraken zelf afhandelen.

Externe service

Herstelwerkzaamheden aan artikelen die we niet in de eigen werkplaats kunnen verrichten, worden zoveel mogelijk doorgestuurd naar de oorspronkelijke leverancier/fabrikant of een extern reparatieatelier, mits wij contacten hebben met de betreffende organisatie(s). Houd er rekening mee dat dit hogere kosten en een langere behandeltijd met zich meebrengt. Dit geldt in het bijzonder voor grote internationale merken die veelal overstappen van lokale afhandeling naar afhandeling op Europees niveau. Hier geldt dus dat reparaties tijdig dienen te worden aangeboden, willen ze weer op tijd terug zijn!

Wintersport - Dr. Wax

Ook voor onderhoud aan ski's / snowboards kun je bij Spac Sport terecht. Het onderhoud aan ski´s en snowboard wordt voor ons verzorgd door Dr. Wax. Lees meer over het onderhoud aan wintersportmateriaal op deze pagina. Voorts mag Spac Sport als erkend Wintersportspecialist een akte van taxatie opstellen ter vaststelling van de schade die is ontstaan aan verzekerde wintersportuitrusting.

Schoenen


Prijsindicatie schoenreparaties (per paar)

Verzolen:
 Hakken vervangen
 €25,-
 Hele Slijtzool vervangen (profiel)
 €80,-
 Zool incl. middenzool vervangen
 €95,-
 Zool incl. middenzool en stootrand vervangen
 €125,-
 Zool incl. middenzool en golvende stootrand vervangen
 €145,-
 C en D schoenen compleet verzolen incl. stootrand
 €160,-
 Klimschoenen  €45,-

Overige reparaties:
 Hielvoering (GTX of leer) repareren
 €30,-
 Veterhaken- ogen, lijk of stikwerk repareren
 Op basis van arbeid
 Oprekken  €20,- (2e maal gratis)

Lever de schoenen schoon, droog, zonder veters en binnenzooltjes bij ons in voor reparatie.


Slaapzakken

Via Spac Sport is het mogelijk je kostbare (dons)slaapzak of donsjack te laten wassen. Dit gebeurt in betrouwbare ateliers die over de juiste wasmachines en droogapparatuur beschikken. Op deze manier kun je je veel werk besparen en de levensduur van je donsproduct verlengen.

Voor alle ter reparatie aangeboden artikelen gelden de volgende voorwaarden:

• Artikelen dienen schoon (gewassen indien het kleding betreft) en droog te zijn.
• Gerepareerde artikelen kunnen alleen worden afgehaald op vertoon van een innamebewijs ('werkbrief').

Garantie

Op de meeste van onze artikelen zit een garantie die materiaal- en constructiefouten dekt. Aangezien de duur en voorwaarden van de garantie kunnen variëren per artikel is het altijd raadzaam de aanwezige labels en/of gebruiksaanwijzingen goed te lezen en de aanwijzingen van de producent op te volgen. Wanneer gesproken wordt van een zg. levenslange garantie betreft dit de geschatte levensduur van het product bij gebruik zoals door de fabrikant bedoeld. Garantie gaat in op het moment van aankoop.

Uitgesloten van garantie zijn beschadigingen en/of vormen van slijtage veroorzaakt door (oneigenlijk) gebruik, veroudering en gebrekkig of onjuist onderhoud.

Indien je aanspraak op garantie wil maken, is het volgende vereist:

  • Een leesbaar aankoopbewijs in de vorm van een kassabon of rekeningafschrift;
  • Het artikel, dat schoon dient te zijn, (gewassen in geval het kleding betreft) en droog.

Spac Sport houdt zich het recht voor artikelen die niet aan deze voorwaarden voldoen te weigeren.
Voor alle vragen betreffende service, garanties en reparaties, kun je contact opnemen via het telefoonnummer 024-3552333 of via aftersales@spacsport.nl.

Garantie Hockeysticks en Hockeyschoenen

Sticks


Het onderhoud van een stick is van groot belang, omdat in het hedendaagse hockey bijna alle wedstrijden op kunstgras gespeeld worden. Wij vinden het belangrijk om u op een aantal punten te wijzen die kunnen bijdragen aan een langere levensduur van een stick. Wij zullen hierin onderscheid maken in onderhoud van een houten stick en onderhoud van een kunststof stick.

Daarnaast worden onderstaand een aantal garantievoorwaarden aangegeven.


Onderhoud houten sticks

  • Na het gebruik van een houten stick deze rechtopstaand laten drogen, vooral niet in de directe nabijheid van een warmtebron, zoals een verwarmingsradiator.
  • De stick niet oliën, dit maakt het hout week en zacht dus extra kwetsbaar.
  • Bewaar de stick niet in een vochtige ruimte zoals een afgesloten sticktas.


Onderhoud kunststof sticks

  • Bewaar de stick niet in een ruimte waar te hoge temperaturen voorkomen.


Garantievoorwaarden Sticks

  • De garantietermijn op een senior hockeystick bedraagt 2 maanden en is geldig vanaf de aankoopdatum.
  • Op juniorstcks en ook op indoorstick wordt geen garantie gegeven.
  • Normale slijtage veroorzaakt door gebruik, komt niet in aanmerking voor garantie, aangezien dit geen fabricagefout is.
  • Schade door gebruik van de zogeheten "Argentijnse Backhand" komt niet in aanmerking voor garantie.
  • Zonder kassabon, als bewijs van aankoop, wordt de klacht NIET in behandeling genomen.


Schoenen


Onderhoud schoenen

  • Bewaar de schoenen niet in een vochtige ruimte en laat de schoenen wanneer deze nat zijn geworden NIET in de buurt van een warmtebron opdrogen.

Garantievoorwaarden Schoenen

  • De garantietermijn voor schoenen bedraagt 2 maanden en is geldig vanaf de aankoopdatum.
  • Normale slijtage naar aanleiding van een slepende beweging komt niet in aanmerking voor garantie, aangezien dit geen fabricagefout is.
  • Zonder kassabon, als bewijs van aankoop, wordt de klacht NIET in behandeling genomen.


Textiel & Accessoires


Garantievoorwaarden

  • De garantietermijn voor textiel bedraagt 2 maanden en is geldig vanaf de aankoopdatum.
  • Op ritsen in zowel jacks, broeken als tassen wordt, wanneer het geen aantoonbare fabricagefout betreft, geen garantie gegeven.
  • Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor foutieve bedrukkingen die niet door het betreffende merk zijn aangebracht.
  • Zonder kassabon, als bewijs van aankoop, wordt de klacht NIET in behandeling genomen.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.